Blogging tips

19 de septiembre de 2014

Estufas en nicho....

A niche for the stove....

Hola gente bonita! Me tope hace poco con unas estufas dentro de nichos y realmente me gustaron. Pienso que esta idea hace sentir una cocina acogedora. Otras de las ventajas es que el azulejo (back splash) luce bastante! eso sí creo que es necesario tener un buen extractor.
Espero que disfruten las fotos y que les inspiren.

Hello beautiful people! I came across some stoves placed inside of a niche and I really liked it. I think that with this unique idea you can make a kitchen feel cozy. Other benefit is that the backsplash looks great! but  you need a good extractor hood for sure.  Hope you enjoy and find some inspiration.






Todas las imagenes:
all images:
Que tengan un buen fin de semana! Yo empezaré a trabajar en unas ollas para una exibición que tengo el próximo noviembre en el  Heard Museum en Poenix Az. Gracias por visitar mi blog ♥

Have a great weekend! I'm going to star working on some pottery for an exibition that I have next november at the Heard Museum in Phoenix Az. Thanks for visiting my blog ♥


XOXO


2 comentarios:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...